Alles wat je moet weten voor een geweldige Wonky vakantie!

Heb je een vraag over onze vakantiekampen, inschrijvingen of iets anders? Hier vind je snel de antwoorden. Mocht je toch iets niet vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder voor de perfecte Wonky ervaring.

Inschrijven

Hoe kan ik mijn kind inschrijven?

Inschrijven kan eenvoudig online via onze website. Je kiest een activiteit en voltooit de betaling via iDEAL.

Hoe weet ik dat mijn inschrijving is gelukt?

Onmiddellijk na inschrijving ontvang je een bevestiging en de bijbehorende factuur per e-mail. Tip: Voeg Stichting Wonky toe aan je contactpersonen, zodat onze mails niet in je spam belanden. Mocht je vragen hebben over je inschrijving, neem dan contact met ons op via info@thewonkys.nl.

Ik ontvang geen mails, hoe kan dat?

Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer eerst of je bij de inschrijving het juiste e-mailadres hebt ingevuld. Kijk ook even in je spamfolder.

Tip: Voeg Stichting Wonky toe aan je contactpersonen, zodat onze mails altijd in je inbox terechtkomen.

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via info@thewonkys.nl. We helpen je graag verder! 

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Ja dit kan. Je kunt de naam op het ticket veranderen door de mail met het onderwerp ‘link naar je tickets’ op te zoeken. In deze mail klik je wederom op ‘aankoop afronden‘ en daarna bij het ticket op ‘pas aan & verzend opnieuw‘. Hier kun je de naam en eventueel e-mailadres aanpassen en opnieuw versturen. Let wel op, hetzelfde ticket met dezelfde barcode wordt nogmaals verstuurd. Enkel de naam op het ticket is aangepast. Ieder ticket heeft een unieke barcode die slechts één keer gescand kan worden.

Wat is de laatste inschrijfdag?

Je kunt je inschrijven voor een vakantiekamp zolang het kamp beschikbaar is op onze website. Let op! De beschikbaarheid hangt af van het type kamp en het aantal inschrijvingen. Vol = vol, dus wees er op tijd bij!

Kan ik mijn kind inschrijven in een andere leeftijdsgroep?

Bij Wonky hanteren we leeftijdsgroepen op basis van de geboortedatum van je kind. Wil je in uitzonderlijke gevallen je kind inschrijven voor een andere leeftijdsgroep? Neem dan even contact met ons op via info@thewonkys.nl. We denken graag met je mee!

Is er een wachtlijst?

Beschikbaar: Er is nog plaats, je kunt je kind direct inschrijven.

Wachtlijst: Het kamp is vol, maar je kunt je kind op de wachtlijst zetten. Als er een plek vrijkomt, brengen we je meteen op de hoogte.
Tip: Wil je zeker zijn van een plek? Schrijf je kind ook in voor een ander kamp in dezelfde periode. Dit heeft geen invloed op de wachtlijst.

Vol: Zowel het kamp als de wachtlijst zijn vol.

Kan ik mijn kind inschrijven voor een kortere kampweek?

Bij Wonky kun je kiezen uit zowel volledige kampweken als losse dagactiviteiten. Kampweken zorgen ervoor dat kinderen zich helemaal kunnen onderdompelen in het thema en bevorderen de groepssfeer.

Moet je kind uitzonderlijk een dag missen of eerder worden opgehaald? Dat is mogelijk, maar de inschrijfprijs blijft hetzelfde.

Onze dagactiviteiten bieden meer flexibiliteit en zijn ideaal als je niet de hele week kunt deelnemen. Bekijk het actuele aanbod op onze website.

Annuleren

Kan ik mijn vakantiekamp nog annuleren?

Je kunt een vakantiekamp bij Wonky kosteloos annuleren tot 30 dagen voor de start van de activiteit. Annuleren kan enkel via info@thewonkys.nl. Wil je na het termijn annuleren? Vraag dan een annulering aan via hetzelfde e-mailadres. Ons team behandelt je aanvraag binnen vijf werkdagen.

  • Tot 30 dagen voor de startdatum wordt 50% van het deelnamegeld in rekening gebracht bij annulering.
  • Binnen 30 dagen voor de startdatum is geen restitutie mogelijk.

Let op: Als de activiteit wordt geannuleerd door Stichting Wonky (bijvoorbeeld door te weinig deelnemers), wordt het volledige deelnamegeld terugbetaald.

Bekijk altijd onze algemene voorwaarden voor meer details over ons annuleringsbeleid.

Kan Wonky mijn vakantiekamp annuleren?

In uitzonderlijke gevallen kan Stichting Wonky genoodzaakt zijn om een kamp te annuleren. Je wordt uiteraard tijdig geïnformeerd.

Bij te weinig inschrijvingen: We zoeken samen met jou naar een passend alternatief. Als er geen geschikt alternatief is, wordt het betaalde inschrijfgeld terugbetaald.

Wat gebeurt er bij afwezige dagen tijdens het vakantiekamp?

Wanneer je kind tijdens het vakantiekamp afwezig is door ziekte of andere redenen, dan geldt het volgende:

  • Als je kind ziek is en je een ziektebriefje, worden de gemiste dagen op je Wonky-Clubcard gezet.
  • Gemiste vakantiedagen worden niet terugbetaald.

We proberen altijd samen met jou naar een oplossing te zoeken bij bijzondere omstandigheden.

Algemeen

Ik ben niet tevreden over het vakantiekamp. Hoe kan ik dit melden?

Tijdens het vakantiekamp:
Aarzel niet om de hoofdbegeleider aan te spreken bij het kamp. Je kunt ook altijd contact met ons opnemen per mail of telefoon. We willen graag direct met je kijken hoe we de situatie kunnen verbeteren.

Na het vakantiekamp:
Je ontvangt na afloop een evaluatieformulier per e-mail waarin we graag je feedback ontvangen. Heb je na het kamp nog vragen of zou je graag persoonlijk met ons praten? Bel ons gerust. We staan altijd voor je klaar.

Ik wil een melding maken van grensoverschrijdend gedrag tijdens een Wonky vakantiekamp.

Je kunt grensoverschrijdend gedrag door een deelnemer, een Wonky begeleider, een medewerker of een externe eenvoudig melden via ons online formulier. Dit kan volledig anoniem. Neem contact met ons op via info@thewonkys.nl, en we sturen je het formulier toe. We nemen meldingen altijd serieus en zorgen voor een gepaste opvolging.

Pre-registreer voor 2026 en blijf op de hoogte
Ontvang info over onze kampen en speciale acties!